gokcemeeric Kızlar almama gerek var mı ? Şart mı doğum yapmadan önce. Sonuçta her yer eczane sütüm gelmezse alırlar hemen.
Blueberry0 gokcemeeric Ben alıcam da indirim bekliyorum . Kendim manuelle yapamam , elektrikli olanların çekim gücü daha yüksek ve masaj modu ile birlikte güzel çekiyormuş lansinoh markasını alıcam bende.
Hamilebirisi_06 gokcemeeric bence kesinlikle şart sütün olsun olmasın normal veya sezeryan gerçekten şart
_tuuggcce_ gokcemeeric doğum yapmadan önce alın. Ha sonra, ha şimdi bence. Hem fiyatlar sürekli artıyor. Eğer alacaksınız ki bence süt sağma pompası şart. İyiki almışım ben
Esum Ben ilk dogumumda almamıştım gelmediği için değil sadece bazen de çok süt olduğu için gerekiyo göğsün rahatlaması için ebebegin manuel olanını 200 TL ye aldım her yorumu olumlu. elimin altında bulunsun hiç olmazsa diye