Ben 34 haftalığım aynıları oluyordu dik duramıyordum aşağı baskı yaparken. Dün gittim doktorum doğum kanalına girmiş dedi 😞😞 süreç ne olacak bilmiyorum nst de sancım vs çıkmadı. Suyum mu gelecek miyadını mı bekleyecek sancım mı olacak bilmiyorum tetikteyim resmen.