Eceliza3434 2 sene önce ilk evlendiğimizde eşimle Ayvalık’tan yazlık aldık. Annem kışları kalır, alışırsa zamanla biz de gideriz eşim tayinini alır vs konuştuk. Bu yaz 15 gün zor dayandık koşa koşa İstanbul’a döndük. 😂 Kadıköy’de yaşıyoruz çok kalabalık bir ilçe biliyorsunuz, trafiği, dışarıdan gelen sıkıntılı insanı vs. Ama biz ayrılmıyoruz. 😂 Annem emekli o bile yazın tutturdu yeter artık dönelim diye. Arada yalandan Beykoz’a taşınalım falan diyoruz ama yalan. İstanbul’dan ayrılacağımıza hiç inanmıyorum. Eğer gidecekseniz önceden 3 ay falan deneyin toplanıp gitmeyin, dönme ihtimaliniz çok yüksek. 🙃