gulaycorak71 Kızlaar 6 haftalık hamileyim 4-5 haftalıkken kasık ağrısından duramadım şimdi ise bulantıdan duramıyorum kaç gündür sabah kalkar kalkmaz bulanıyorum yemek yiyemiyorum su içsem çıkarıyorum sizler nasıl başa çıktınız bu benim 2.gebeliğim ilkinde bunları hiç görmemiştim kusmaktan midemde ağrılar oluştu dayanamıyorum
Sehermahsum7321 gulaycorak71 bende öyle ilk gebeliğim de hamile olduğumu bile bilmiyordum düşün oğlumu 3 aylık öğrendim hamile olduğumu bu gebelikte ölüyorum 21+6 hala da kusmalarım var
Eminesahin1 gulaycorak71 sabah kalkmadan önce leblebi çubuk kraker yiyebilirsin ve yavaşça kalk yataktan benim hızlı kalkınca da çok midem bulanıyordu kusuyordum bide Prilam dr içiyorum gece yatmadan 2 tane o biraz rahatlatıyor benim sabah bulantılarım geçti biraz ama akşamları çok oluyor bide sabah aç karnına su içme bende su içince hemen kusardım bişeyler yiyip öyle içiyorum
babylook gulaycorak71 pazartesi doğumum var hala kusuyorum şuan hiç bir şekilde baş edemedim bende🤦♀️
gulaycorak71 Sehermahsum7321 bende aynı oğlumu hiç farketmedim sizin gibi sancılarım oldu nst de çıktı onu bile hissetmedim ben ama bu hamilelik zor geçicek sanırım
Iremzge28 hazır bulantı konusuyoruz bişey sorsam 😁. 7 haftalık hamileyim Bana gün içindeki bulantılarım için doktor zofer 4 mg verdi araştırdığımdada ilk 3 ay kullanılması önerilmiyo yarık dudak olma ihtimali falan varmış çocukta kullanan varmı daha önce bilgisi olan yada
bademommss__ Ben de 15. Haftaya kadar inanılmaz bulantılı günler geçirdim gerçekten insan her şeyden nefret edecek duruma geliyo çok zor anlıyorum sizi🥲 doktorum prilam vermişti o hafifletti baya
Ezgikrgz FatmaE yorumunuzu gördüm yazayım dedim bende 37 yim 38 olacağız hâlâ devam ediyor ilaç kullanıyorum sanıyorum doğuracağım güne kadar devam edicem😂
Ezgikrgz gulaycorak71 İnanın herkesin bünyesi farklı ben gebeliğin başından beri bulantı ilacı kullanıyorum 37. Haftadayız 38 olacağız ve hâlâ devam prilam kullanıyorum ve bana iyi geliyor bence doktorunuza danışın sizi rahatlatacak bir şey tavsiye edecektir çok zor sizi çok iyi anlıyorum allah kolaylık versin🙏🏻
Aigun Bende çok kötüydüm kızlar, doktorum prilam yazdı, gece 2tanesini içiyorum,sabha insan gibi uyanıyorum,yemek yiye biliyorum ,koku hassasiyyeti beni mahv etsede bulantı gecdi,iyi geldi bana
Seyma10 12 haftamdayım bulantılar beni aşırı yoruyo sürekli yorgun hissetmeme neden oluyo , prilam içiyorum ama kesmedi biraz rahatlattı naneli sakız bana çok iyi geldi, çubuk kraker , elma , sade soda bana iyi gelenler
gulaycorak71 Kızlar çok teşekkür ederim yorumlarınız için gerçekten bu bulantı hep devam edicek sanırım böyle