sehrengiz_8 Kızlar 8+4 haftalık gebeyim ve karnım aşırı şişti artık patlayacak gibi oldu dışardan en az 5 aylık hamile denir ve ben çözüm bulamıyorum ne rahatlatır ne iyi gelir lütfen söyleyin mideme bulantı da veriyor bu şişlik
Ankara-58 sehrengiz_8 cnm o şişkinlik devam eder şuan 31 hala devam şuan nefes alamıyorum siskinlikten
Yaprakdokumuseverr sehrengiz_8 secde pozisyonunda çok güzel gaz çıkıyor öneririm 😅 muhtemelen gaz şişikliği o kalpte çarpıntı bile yapar
sehrengiz_8 __mom şişlik var gaz birikti büyük ihtimalle de bir çözüm bulamadım bugün aşırı kötü bir halde midem acı da yemiyorum baharatlı da
sehrengiz_8 Ankara-58 ya ben ilk gebeliğimde son aylarda çok yoğun oluyordu ilk aylarda bmyle olduğumu bilmiyorum hatırlamıyorum bile şu an sanki 36. Haftadaki gibi bir şişkinlik var ilk başlarda bu kadar şişlik olmuyordu ki hiç mide sorunu yaşayan biri değildim
sehrengiz_8 Yaprakdokumuseverr aşırı bir mide bulantım yok karnımda böyle şişkinlik olduğunda mideme bulantı veriyor rahatlayınca o da bitiyor
Yaprakdokumuseverr sehrengiz_8 secdedeyken totişinizi oynatmanız lazım 😅 biraz uğraşın çıkıcak ya ben hep öyle rahatlarım
sehrengiz_8 Yaprakdokumuseverr bağırsak gazı değil maalesef mide gazı olunca oynatsam da çıkmaz sindirim sıkıntısı çekiyor zafiyet geçireceğim herhalde