Kutlu Kızlar sezaryen doğum düşünüyorum. Sezaryenda göbek kalıyor, vajinal doğumda göbek kalmıyor diyorlar. Böyle bir şey var mı gerçekten? Zayıf bir yapım var. 7 aylık hamileyim ama pek göbeğim yok gibi yinede bilemedim🤦🏻♀️
umaydurununannesi Kutlu ben ıkı normal bı sezeryan yaptım sezeryandan sonra ıcımde cocuk mu kaldı acaba dıye dusundum ve hemende gıtmedı gıtmeden de gerı hamjle kaldım artık umudum kalmadı
Yaprakdokumuseverr Kutlu tamamen vücut tipiyle ve lohusalıkta alacağınız kiloyla alakalı. Ben lohusalıkta üzüntüden yiyememiştim 6.ayda da diyetisyene gittim üstüne birde spor yaptım dümdüz olmuştu.
Mothertea Kutlu iki doğumdada kalır ama 40 gün çünkü rahim 40 günde kendine gelir ister normal ister sezaryen ol canım eski haline döner tecrübe konuşuyor 😍😂
Merve171214 Kutlu Yapı meselesi ben 2 sene önce sezaryen oldum 1 ay olmadan eski halime döndüm sıfır göbek arkadaşım benden iki gün sonra normal doğum yaptı göbeği kaldı 10 gün sonra ikinci doğumum var sadece 13 kg aldım yarısından fazlası doğumdan çıktığım gibi gidiyor ilkinde 17 kg almıştım yapıyla alakalı
Burcu__0506 Kutlu hayır canım ben 2 tane sezeryan yaptm ikisinde de göbeğim kalmadı hele zayıfsan hiç kalmaz 😁
whitedream Kutlu sezeryan oldum 10 gün sonra hiç doğum yapmamış gibi göbek gitti 40cikana kadar da şişlik ödemler gitti 13 kilo almıştım sarkma filan olmadi ikinciye hamileyim bunda sonumu hiç iyi beklemiyorum bakalım kalcak mı göbek 🙈 52 kiloyla hamile kalmıştım
Nurr_22_22 Kutlu 3 sezeryan yapıp hiç çocuk dogurmamis gibi olan tanıdıklarım var o bünyeyle alakalı doğumdan sonra süt olsun diye durmadan yersen gitmez o gobek