Ankara-58 KsedaGG ilk gebelikte 30 kilo aldım 20 verdim 10 kaldı tekrar hamile kaldım şuan 11 kilo aldim
tunasmom KsedaGG 64le hamile kaldım 73le doğuma girdim 40ımız çıktıktan sonra eski kiloma yani hamile kaldığım kiloma geri dönmüştüm
Abikardes12 KsedaGG 70 ile hamile kaldım 86 ile doğum yaptım oğlum 1 yaşına gelmeden 65 oldum 61 olmuşken ikinciye hamile kaldım bakalım 😆
ISILTAN KsedaGG 11 kilo aldım 3. Ayda hamile kaldığım kilomdaydım . ( Zor bir hamilelik zor bir lohusalık sebebi ile )
KsedaGG Ankara-58 Ankara-58 şuan kaçıncı haftadasınız. Ama güzel vermişsiniz. Ben verememekten korkuyorum bakalım
KsedaGG tunasmom ay maşallah çok az almışsınız zaten 🌸🌸 ben de başa dönme şansım olsa dikkat ederdim. Sonradan aklım başıma geldi
tunasmom KsedaGG Çok dikkat ettim desem yalan olur ama sürekli hareket halindeydim gebeliğimin başından sonuna kadar her gün dışarı çıkıp yürüyüş yapardım bol su içerdim falan öyle öyle az kilo alıp kilo verdim 🙂
Nurr_22_22 KsedaGG 82 ile hamile kaldım 100 ile dogurdum 18 kilo aldım doğumun ertesi günü tartıldım 93 kiloydum bir kaç gün sonra 88 oldum 5 ay kadar sabit kaldım sonra diyetisyene başladım 11 kilo verdim toplam doğum kilosuyla birlikte 26 kilo verdim