Hilgl Ahhh kızlar bu kadar güzel birşeyi imde taşıdığımı bilsem ömrümce içimde kalmasını istermişim🎀 pzt son kontrole gidince bebeğin kanala inmediği hiç sancımın olmadığı kilosunun 3992 olduğu söylendi ve doktorum böyle olunca çok üzülüyorum ama normal şansımız kalmadı dedi ve çatıma bile bakmadı çünkü 39+2 deydik kanala inmesini bekleyemezdik kilosu artacağı için. Keyfi çok yerindeydi minik kızın💕 çarşamba sizi kavuşturalım dedi doktorumuz ama ne heyecan allahım uyku tutmadı tabii bambaşka duygularla sabahın erken saatlerinde yatışım yapıldı herşey çok hızlı oldu anlayamadım bile😊 hemen ameliyata alındım spinal sezaryendi çok güleryüzlü bir ekip vardı hem soğuktan hem heyecandan tirtir titredim sondam uyuşunca takıldı iğne acıtmadı zaten onu düşünmüyosunuz bile😁 kısacık binaradan sonra su sesi geldi sonra bir kedicik sesi duydum iki kez hemen gördüm kızımı mor bişey minicik sonra temizleyip getirdiler ve tüm oda misss koktu pamuk gibi bişey yanağımda sıcacıık çooook güzeldi allahım herkese dua ettim tüm isteyenlere allahım nasip etsin. 12.12.2019 de 09:10 da minik kızım 3700 (çok da minik diil)😝 kilo dünyaya merhaba dedi ve dünya bizim için artık durdu. Babası dışarda beni bekledi çok güzel diye ağlaştık sarıldık yaa ne güzel bir duygu bir ortaklık. Sütüm hemen geldi ama ilk başlarda emzirmeyi beceremedim o da tam yapışamadı ama şimdi sütüm var emiyor hiç korkmayın son hafta hep gümüş kapak taktım çok faydasını gördüm mutlaka alın başlayın çok güçlü emiyorlar gerçekten yara olurdu bir de ayva kremi yapmayı burda okumuştum yapın iyi oluyor ve kesinlikle depend alın candır yeminle😁😁 ilk yürüyüş azcık Zor ama geçiyor işte sadece dikişlerden bebeği emzirmek tutmak zor kesinlikle emzirme yastıpı alın. Allah hepinizi sağ salim yavrularınıza kavuştursun annecikler 💕💕💕
Hilgl Gkgk hiç hiç acıtmıyor eve gelince de kullanmaya devam ettim zaten dikişin bandajı iki gün kalıyor sonra açınca pede geçersinz en büyük bedeni aldım rahattı 83 kiloyla doğuma girdim