Momandmery Merhaba 36 haftalık hamileyim çam sakurada doğum yapmak istiyorum daha önceden tecrübesi olan birileri varsa lütfen deneyimlerinizi paylaşırmışsınız Hastane çantasına neler koymalıyız neler istediler
Mehlika26 Momandmery ya benim tecrübem orada yok ama kuzenim ve arkadaşım orada yaptı çok memnun kaldılar
Nur123aa Momandmery ben yaptım iki sene olcak nerdeyse ben kafama göre normal çanta hazırladım herkes nasıl hazirliyorsa öyle varsa başka sorular sorabilirsiniz
KUBRA3468 Bnde bekleyim bnde orda düşünüyorum bide suit oda varmis sizde duydunuz mu özel hastane gibiymis bı ücreti varmış
Suna-23 KUBRA3468 onlar iktidardakilere ayrılmış odaşar parada verseniz kullanamıyorsunuz. Sordum bende . KUBRA3468 iktidardakilere ayrılmış odalar para versenizde tutamıyırsunuz onları vatandaşlara değil yani
Suna-23 Momandmery bana asistan dr lar yaptıryor dedi yanında normal doktorlarda oluyor dediler geçen hafta sordum
Nur123aa Momandmery uzmanlar var ama yanlarında asistanlar var sürekli kontrol ediyorlar önemli yerlere uzman bakıyor dikiş falan asistanlar yapıyor
Suna-23 Çevremde çok olan oldu %50 memnun %50 memnun kalmadı . Geçmiş postlara bakım çam sakura ile ilgili orada yazmışlar deneyimlerini. (Bende öam sakurada olacağım inşallah) 30+6 haftalığım
Momandmery Suna-23 İnsan biraz hal haraket tavırlar dan çekiniyor açıkçası zaten zor bir süreç asistan doktorlar muayene ediyor zaten gittiğimizde de hakkımızda hayırlısı artık
Nur123aa Suna-23 emin olun her hastane öyle bu insanın şansına bağlı bana çok çok iyi doktorlar denk geldi ben kaç kişi biliyorum özelde yapıp pişman olan denk gelmek önemli 🌼