Ozlem-200 Kızlar selam şu anda 22. Haftayım ve bir isim arayışındayız nasip olursa oğlumuz olacak şimdilik aklımızda 2 tane isim var fakat ikiside tam olarak içimize sinmedi birisi Görkem diğeri atlas sizinde fikirlerinizi ve önerilerinizi alabilir miyim tek isim düşünüyoruz 😊
Polenmom Ozlem-200 Atlas çok hoş aslında 🐣 şu sıralar çok beğendiklerim ise Aras, Arel, Acar, Karel, Ateş 🪽
M198935 Ozlem-200 evet atlas gerçekten çok duyuyorum öyle olunca insan soğuyor benim de kızım olacak lina heryer her iki kişiden biri koyuyor sanırım :) kerem, selim, aras, Ömer benim de beğendiğim isimler belki fikir olabilir
Menisaa Ozlem-200 ilk oğlumun adını Ubeyde bırakmıştım bu sefer bende iki isim arasında kararsız kaldım ya Üveys ya da Selahattin bırakmak istiyorum karar veremedim 😂
nerminkh Atlas bence çok iyi,Biz Çınara karar verdik ama aklımda Arslan,Bulut,Altay,Timur gibi isimler de vardı
Ozlem-200 nerminkh son zamanlarda herkes atlas koyduğu içinde içime pek sinmedi aslında çınarda güzel bir isim
Ozlem-200 M198935 haklısın canım ben iki isim koymak istiyorum ama onada eşim sıcak bakmıyor 😅 Selim ismide güzelmiş
Ayseee60 Haftadayım al bendende o kadar tam karar veriyorum net bu diyorum sabah fikrim değişiyor 🤣 Ali olecek ama yanına bulamıyoruz seçeneklerimiz Ali Asaf Ali Miran İlbey Ali Ali Tuna
Ayseee60 Ozlem-200 Ali Kısa olduğu için istiyorum ben iki isim Asaf guzel ama soyisim gibi herkeste var die icime sinmedi
Ozlem-200 Ayseee60 haklısın isim konusu o kadar zor ki hem anlamı güzel olsun hem ömür boyu aynı ismi taşıyacağı için anlaşılır güzel olsun istiyoruz ama bakalım biraz daha araştırmak lazım
babyme_ay Ozlem-200 görkem unisex bir isim. O yüzden yanına erkek olduğunu belli eden bir isim daha koymanız çocuğunuzun işini kolaylaştırır. Yoksa sürekli sorun yaşayabilir ilerde