Premsescik anladım canım evet stresten olabilir. O süreçte benmde oldu böyle şeyler. Hatta ben birinde düşük yapıyorum falan sandım. Ama değildi. Stres yapma sadece doktorunun söylediklerini yap ve akışına bırak. Düşünme bebek bebek diye. Eşinle normal cnsel hayatınızın bir parçasını yaşıyor gibi düşün ucunda bebeği getrme aklına. Sen nekdr rahat olursan vücudun okdr desteklicektir :)