Benimde ikinci hamilelik 36. Haftadayim ve normal doğum olsun istiyorum korkmuyorum açıkçası kendini ne kadar sıkarsan o kadar bunalirsin rahat olunmalı bence ilkinde sıfır tecrübe doğumu yapmışız şimdi bence ikincide daha bilinçli olduğumuz için daha rahat olmalıyız Tüm hamilelere kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin Rabbim 😊