1birannee
Hiç zor olmuyor canım, ben o sancılardan sonra hissetmemiştim bile zaten gerçekten söylendiği gibi doğurana kadar, bebeğin geldiği anda yeniden doğmuş gibi oluyorsun o rahatlık çok başka🥰 dikiş atılırkende doktorumla normal gülerek sohbet ediyorduk sonrasında da hiçbir sorun yaşamadım dikişten🌸