İyi akşamlar güzel anneler.. 11 haftalık bebeğimi ne yazık ki kaybettim ve bugün kürtaj oldum. O kadar üzgünüm ki ne desem bilmiyorum. Hamileliğim o kadar güzel gidiyordu ki ne mide bulantısı ne başka bir sıkıntı her şey çok güzeldi. 8. Haftada doktora gittim her şey yolunda bebek canlı ve sağlıklı dedi. 12. Haftada yani haftaya Çarşamba 2li taramam vardı. Cuma günü akşamüzeri iç çamaşırımda kahverengi leke gördüm. Her ihtimale karşı öylesine bi doktora gideyim dedim. Sincan devlet has. kalp atışı görmüyorum dedi. İnanamadım. O an dünyam durdu. Sonra inanmıyorum deyip Bilkent şehir has. geldim. Burada da defalarca kez hem alttan hem normal ultrasona baktılar tomografi odasında ultrasona falan aldılar. Ama maalesef bebeğimin 9. Haftada kalp atışları durmuş. Bugün öğle kürtaja aldılar. Kürtajdan hiç korkmadım ama kürtaj odasına girene kadar hep bir umudum vardı. Allah’a yalvardım. Zaten başka el açacak kimsem yok ki. Mevlam verdi mevlam geri aldı benden bebeğimi. Bebeğim melek oldu 😔 ben burada gördüğüm bütün kayıplara dua ederdim Allah’ım bir an önce yeniden bebek nasip et diye. Sizden rica ediyorum. Hamilelerin duası kabul olurmuş annelerim. Dua edin benim için olur mu yeniden bebeğim olsun 😔