elifsahrarslan haftamın icine girdim normal bir nemlendirici ile nemlendiriyorum ama cok emin olamadım kullanıp memnun kaldıgınız yağ ya da krem var mı? 🌸
BUSRA-2121 elifsahrarslan mustela kullandım dördüncü aydan itibaren 36. Haftadayım henüz çatlak yok tabi okuduğum kadarıyla genetik yapıda önemli bi faktör 🌹☺️
Cerenbelis1 Haftaya giricem yarın sürekli bebek yağı ve lierac sürüyorum ama vücudum soyuluyo resmen pul pul dökülüyo karnım felan böyle olan var mı