Rabia908 Cerensolmaz merhaba üzmek.istemem ama adetime 5 gün kala bende de çıktı ama adet oldum inşallah sizde vardir
Rhk1 Cerensolmaz uzaktan direkt negatif gibi duruyor ama yakınlaştırınca hafif silik bi çizgi var sanki inşallah pozitiftir bekleyişlerimizin sonucu sevinçle olsun Allahın izniyle 🙏🏻
gencbiranne1 Cerensolmaz canım bence var ya bilmiyorum en net bilgiyi kan sonucu verecek ama 3 testinde silik diyorsun bundada belli oluyor inşallah vardır
Ozgecan_caka21 Mervekaram22 abla gzolerinde sorunmi var yoksa benimki demi var çizgi fln görmüyorum ben iki resimdede