zengooo Kizlqr havalar soguk ill hastane cikisi veya 5.gun falan disari cikarcaz ya pusette soguk oldugu icin ne aldiniz tek battaniye cok soguk olur
Mia0121 zengooo valla peluş tulum aldım normal giydirip onu da üstüne giydircem bide battAniye ye sardıkmı yeterli gelir diye düşünüyorum 🤭
znkara zengooo abimizden kalan peluş tulumlar var ama ay olarak büyükler geçen kasım indirimlerinde e bebekten polar tulum aldım normal giydirip üstünede tulumu giydirmeyi düşüyorum kalınca bir battaniyeye de sardık mı yeterli olur gibi
01180322 zengooo bn 0-3 aylık kalın bı tulum aldım mont niyetine kundakta yapılır direk hastahaneden evegecis zaten . İlk gebeliğim de bnde çok korkuyorum Ocak 11 gorunuyo kismetse
Minigiim-vebenn52 Kışın dışarı çıkarmam hastane işi olmazsa inşallah ama iki kat battaniyeye sararım diye düşündüm Kalın kıyafet bulamıyorum peluş tulumlar var ama bilemedim alanlar link bıraksa 🌸
gizem050601 Minigiim-vebenn52 bende hastane çıkışı üzerine peluş tulum aldım onun üstüne de battaniye düşünüyorum
Aybarssmom_ Kalın battaniye alcam henüz almadım bi de astronot tulum aldım 3 ay tabi ilk zamanlar onu giyemez de herhalde