Kızlar 37. Haftamın içindeyim ve yatarken ayakta da değil yani yattığımda bile başım dönüyo sebebi ne olabilir acaba bu durumu yaşayan var mı ? Kan tahlillerinde bi eksiklik çıkmamıştı geçen hafta kanım 11 küsürdü hatta. Tansiyon düşüklüğü desem zaten habire bi şeyler yiyorum boğazım boş durmuyo. Anlamadım ben yaa çok rahatsız edici bi durum