mervemurat16 babyshark__ Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Dilekylmaz babyshark__ adetten 3 gün önce benimde 16 çıkmıştı Malesef kimyasalla sonuçlandı değer biraz düşük çıkmış inşallah sağlıkla ilerler
mervemurat16 babyshark__ hamilesiniz ama çok yeni şuan az çünkü beta dilerseniz 2 gün sonra tekrar kan verin ama öncesinde sağlık ocağında veya kan nerde verdiyseniz orda muayene olun takibe alsınlar
Tazeanne68 babyshark__ evet canm hayırlı uğurlu olsun inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip edersin 2 gün arayla kan ver
babyshark__ emiraekiz acile alt karın ağrısıyla gittim doktora gecikmem de var dedim biz yapalım dedi normalmi acaba ağrı kizımda uyudu gidemiyoruz
emiraekiz babyshark__ arkadaşımda karın ağrısıyla öğrenmişti hamile olduğunu yani olabilir aynı durumu o da yaşadı ama yine de pazartesi bir doktora görün