Merhaba. Bende de polikistik vardı. Senin dediğin gibi hiç hamile kalamıcam gibi geliyordu bana. 2 senedir korunmuyoruz. Adetim de sürekli düzensiz hep 15/20 gün atardı. Son reglim de 19 eylülde oldum başka olmadım. Meğer küçük bir mercimek varmış. Bizde umutsuz umutsuz test yapmıştık ama saniyeler içinde çift çizgi merhaba dedi. Umudunuzu hiç kaybetmeyin hiç beklemediğiniz anda rabbim bir mucize veriyor 🥰