BoraRmysaEsndmr gunesinannesi_ doğum için doktor sezeryan tavsiye etti mi? Benim de geçen hafta 3850 idi, yarın için sezeryan planlayalim dedi doktorum
BoraRmysaEsndmr gunesinannesi_ benim de normal doğum için açık kapı bıraktı ama karın çevresi geniş omuzda takılma olabilir dedi. Öyle dediği için korktum biraz. Bebek kanala girmiş ama başı ve karnı büyük sanırım.