My12 Kızlar Kocaeli de oturuyorum bütün takiplerime özel hastaneye gidiyorum devlete randevu bulamıyorum Doğumu devlet Hastanesi’nde yapmak istiyorum İlk doğumum sezaryen yaptım .özel de takip edilip devlette doğum yapan var mı aranizda Çoğu tanıdığım bakmiyolar diyolar Bir de şimdi doğum zamanı geldiğinde ne diye gidicem
2prensessannesi My12 sabah 8 de gidince randevusu olmayanşara randevu veriyorlar. Birde her sabah mhrs ye 10da girin o zaman açılıyo randevular. Son anda kabul etmekte zorlanırlar iki üç kere gidin takibinz olsn.
Firstmomfirstchild Ben ilk defa 26. Haftamda doktor kontrolüne devlete gittim ve kayit actirdim kabul ettiler fakat sehir hastanesini ben sevmedim, orada doğurmayacağım önceden gidin kayit actirin yinede. Yoksa sıkıntı cıkarabilirler
My12 Firstmomfirstchild randevu bulabilsem gidicem bulamıyorum kaç haftadır Bende sevmiyorum ya hangi hastaneye gitsem bilmiyorum gittiğim özel hastanede 16 bin doğum ama benim doğumum nisana denk geliyor o zamana 20 olur dedi doktorum o kadar para da vermek istemiyorum
My12 Firstmomfirstchild şuan 18. haftadayım gitsem sorun çıkarmazlar heralde kayıt için randevu bulabilirsem
Annaa Bende bı tanidiktan duydum, kontrole hep özele gitmiş doğum zamanı gelince şehir hastanesine gitmis doğum yapmak için ama sorun çıkarmışlar takipli değilsin falan demişler ama kız da ısrarcı olunca zar zor doğumu yine orada yapmış
Mlttm4141 Bende ozele gidiyorum devlete gidenlerin çoğu şehir Hastanesi’ne doğuma yonlendiriyorlar dedi şehir Hastanesi’nde de doğum yapmak istemedigim için mecbur özelde devam edicem
My12 Mlttm4141 bende hiç orda doğum yapmak istemiyorum acil kadın doğuma gittim orda bir kadinla çok fena kavga ettim tekrar karsilasirsam deli olurum heralde ne yapsam bilemiyorum
Mlttm4141 My12 şehir hastanesi bana yer olqrakta uzak kalıyor o yüzden eşime hiç demeedim devlete gidelim