Evin3363 3 ay önce düşük yaptım ve son a t 10 Ekim 14 Kasım da Beta HCG 642 14 Kasım’da 2460 civarı çıkmış ayın 28 de ultrasona gircem sizce gebelik varmıdır
Hasret5506 Evin3363 cnm neden olmasın ben kürtajdan 1.5 ay sorna gebe kaldım ☺️şuan 20+4 olduk kızımla hayırlı olsun 😍
Evin3363 Snm06 inşallah içimi rahatlattiniz çok merak ediyorum kusmalarim yok ama mide bulantısı kasik ağrılarım var birazcık
Bilge_kalkan Evin3363 ee tamam hamilesin Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️💕👼🏻 dikkat et
Evin3363 Elfanne o kadar istiyorum ki Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah görürüm keseyi kalp atışını falan