Hilalcr ben joie aldım ama oğlum büyük pusetle kullanmadım kabin boyların çoğunda dik oturma yoktu parcel de olduğu için tercih ettim ama diğerlerine göre bi tık küçük bi araba sanki oturma alanı falan benim oğlum 2 yaşında ama kapanması açılması çok rahat