Busraa-aa gözünüz aydın kilosu çok iyi bebeğin maşallah yanınızda o yüzden benimde erken gelme riski vardı ama gelmedi 37 bitti 2500 kilo şuan normal doğum nasıl oluyor bu kiloda bebeklerde merak ediyorum yırtık kesiye gerek olur mu ki iri bebek değil sonuçta sizin nasıl geçti doğumunuz