Momymomy bence siz yaptırın bizde geçen ay yaptırdık bir buçuk yaş aşısını çok şükür hiç bir zararını görmedik ateşi bile çıkmadı bir buçuk yaş aşısı icin otizm yapıyor falan diyorlardı ilk kızımın döneminde hâlbuki o aylarda otizm belli oluyormuş aşıya bağlamışlar ben çevremdede ne akrabalarımın ne arkadaşlarımın cocuklarında aşı sonrası bir sorun oluştuğunu görmedim hadi şimdi yanımızdalar anne olarak dikkat ederiz kalabalık ortama sokmayız ama okul dönemi var yeri gelicek 40 cocukla aynı sınıfta olacaklar ben risk alamam şahsen 😊 Rabb’im hepimizin yavrusunu korusun inşaAllah 🤲🌸