Kızlqr 17 haftalık hamileyim. Hep özele gittim ama detaylı baya pahalı devlete gitmek için önce kadın doğuma gidip ordan kayıt mi açtırmak gerekiyor ?
Esenler kadın doğuma randevu aldım ama orada detaylı ultrasson yokmuş ordaki Dr kayıt açsa başka hastanede detayliya girebilir miyim ???