Kızlar pazartesi günĥ 38+0 da doktora gittiğimde 2bucuk santim açılma olduğunu söyledi ama ilk doğum olduğu için yatırmayacağını söyledi doktorum. Evde ağrıları ve bebeğin hareketlerini gözlemlememi bir şey olursa aramamı söyledi. Bu hafta içi ara ara özellikle belimde ağrılar kasılmalar oldu ama bugün kasilmalarim arttı karnım taş gibi ama düzenli olup olmadığını anlayamıyorum sizce ne yapmalıyım gerçek doğum sancısını anlayabilirim değil mi ?