Bbk88 Benim tercihim değil doktorumun kararıydı bir yıl korunma olmadığı halde hamile kalamadıysan aşılama yapmamız gerekir demişti ayrıca bende polikistik over var o da bi engel teşkil ediyordu hamilelik için bizde daha fazla bekleyip tüp bebek ile uğraşmamak için aşılamayı tercih ettik