CemEvin 34 haftamızda bizim de doğum sancıları vardı, bir günlük yatış , serum ve ciğer geliştirici tedavisi ile 37+5 de dünyaya geldi oğlum. doktorumuz doğum olur felan demişti ama ben reddettim , normal doğum yapacak olsam da sancım olacaktı yani şükür ki birşey olmadı . şuan tam 5 günlük olduk .