emt 2 saattir belimden kasıklarıma ağrı başladı ve düzenli 7 dakikada bir kasılmam oluyor ama ne nişan geldi ne su bu doğum belirtisi mi acaba
Sumeyye_g emt kaç haftalıksın canım eğer düzenli bir şekilde sancıların kasılmaların başladıysa bi görün doktora bende öyle gittim açılmam olmuş hemen doğuma almışlardı 38 haftadamda
Bulutsevdasi emt dakika aralığı düşüyorsa doğum sancısıdır. Su çoğu zaman doğuma yakın geliyor. Nişan bir çok kişide gelmiyor bile. Bence hazırlıklı olun