Gncanne_ Genel anestezi ile sezeryan olanlar var mı? Nasıl geçti ayilma süreci , bebeği ilk kimler görüyor bu durumda? Narkoz etkisi hemen geçiyor mu?
Burcu__0506 Gncanne_ İlk sezeryanım genel anesteziydi , ve hiçte zor olmadı ayılma odasındaydım önce sonra tatlı meyve suyu içtikten sonra odama götürdüler , kızımda hemen yanıma geldi kaynanam giydirmişti
ParodiMom Benim ilk doğumum genel anestezi sezeryandi süreç hiç de zor olmadı kızımı hemşire çıkarmış anneme teslim etmiş bende yarım saat saat sonra odama çıkarıldım ve kendime gelmiştim
EbruBoluKaya 8 gün önce genel anestezi oldum şükür ilk kalkış sadece zor evet ama sonrasında bolbol hareket edince hemen toparlandım.
Elif1070 Bende genel anestezi ile olacağım ama korkuyorum tedırgınım hıc genel anestezı almadım uyanamazsam dıye korku vesvese gelıyor surekli
ParodiMom Arzu343434 Evet geldi ama malesef yeterli olmadı bir hafta sonra bebekte sarılık gelişince mamaya başladık
EbruBoluKaya Arzu343434 evet geldi 1 saat sonra odaya alındım bebeğimi getirdiler hemen emzirdim 45 günlük olduk hala sadece anne sütü alıyor