hsizyl Ozkn1 evet takipli olursanız sıkıntı olmaz biz 34haftaya girdik öyle böyle ilaçlarınızı aksatmayın
Ozkn1 hsizyl 34. Haftamda çıktı tansiyon ilacı kullanmaya başladım ama korkularım oluşmaya başladı siz ne zamandır bu şekilde ilerliyorsunuz
hsizyl Ozkn1 ben 6 haftadan başladım gebelik tansiyonu değilde bende var tansiyon hastalığı her idrar verdiğimde tbiki protein kaçağı oluyor ama işte dediğim gibi verilen ilaçlarla kardiyoloji takibi ile buraya kadar geldim çok şükür
Uykuseveer Ozkn1 34.haftada olmuştu sanırım tam 37 de sezeryana alındım doktorumuz öyle uygun görmüştü
Uykuseveer Ozkn1 tansiyonum sürekli 14.9 çıkıyordu bebeğim 2910 gram doğdu solunum sıkıntısından 9 gün küvezde kaldı çıktığında 2700 gramdı ama 3.ayıdan sonra topladı çok şükür şuan 1 buçuk yaşında 15 kilo
nazazra24 Ozkn1 gebelik zehirlenmesi başlangıcı bu canım ben de yaşadım doğuma 3-4 gün kala çok dikkat et bazıları erken başlıyor tuzu azalt bol su iç