Nilsuubuz normal doğum çok daha kolay öncelikle onu aklınızda bulundurun 😀 4 günlük taze zorunlu sezaryenli anne olarak şunu söyleyebilirim korktuğunuz her şeyi o an söyleyin sakinleştirsinler her şeyin sadece ilki biraz zorlayıcı mesela ilk ayağa kalkarken zor ama 2. Ye sakın korkmayın kendinize güvenerek kalkın ilk tuvalet rahatsız edici hafif sistit gibi ama 2. Ye geçecek yolun sonu çok güzel ben daha bebeklerimi kucağıma alamadım prematüreler ama buna rağmen doğum yaptım ben bebeklerimin bana ihtiyacı var diyerek kendimi çabuk toparladım bir de odada kim olursa olsun ne olursa olsun o GAZI mutlaka çıkarın gazınız geldiğinde asla tutmayın odada 1000 kişi dahi olsa tutmayın çok çabuk toparlarsınız, he bir de artistliğin lüzumu yok kendinizi sıcacık tutun ☺️