_gulfer Kızlar avm ler girerken kapıda güvenlik kapıdan geçeriz ya telfn faln katıp diğer taraftan alırız o kapıdan geçmek zararlı mı acaba radyasyon varmdr bi videoda görmüştüm
Arzgl123 _gulfer Yani hastanelerde bile hamilelere giremez yazıyı girmiyoruz yandan geçiyoruz girilmemesi gerekiyo
Haceba _gulfer bütün hamileliklerinde AVM’ye gittiğimde söyleyip yan taraftan geçtim hatta çocuklarımi bile yan taraftan geçiriyorum
Evremoz _gulfer ben geçmiyorum hamileyim diyorum daha bir kişi bile hayır gecmelisiniz demedi ama çantamı xr e koyuyorum kendim kapıdan geçmiyorum
Luckygece Radyasyon değil ama x-ray ışınları var ben en başından beri güvenliğe hamileyim diyip yandan geçiyorum
asell13 _gulfer ben bikere hamile olduğumu unutum geçtim ama normalde oğlumuda geçirmem zararlı olduğu söyleniyor inşallah bişe olmaz geçtim bi kere vala
KuzeyinAnnesi10 _gulfer geçmiyorum yiyecek içecek bulunan çantan varsa da geçirmek sağlıklı değilmiş bilgin olsun çanta da bisküvi falan varsa çıkariyirum ben
cokbilmismom Bende geçmiyorum yandan geçebilirmiyim Diyorum direk açıyor bandı zaten ama çantayı xraye alıyor. İçerisinde su ve yiyecek koymayin asıl o zararlı
Hilalcr Ben hiçbir şey demeden yandan geçiyorum çantamı bırakıyorum tabiki x-ray e. Normalde hamile olunmasa bile geçme zorunluluğu yok diye biliyorum zaten ayrıca eşim ruhsatlı silahıyla geçtiğinde ötünce kimse de bir şey demiyor bomboş bir prosedür 😅