MerveGmss
Kızlar karnımda adet sancısı gibi ama hafifi sancılarım oluyo bazende önden arka oturagıma sancı giriyo doğum sancısı değildir demi 36+6 haftalık
Seydanur
Benimde ayni canim.. gunluk girio adet sancisi gibi cok siddetli degil..birde bebej dondukce yada hareket ettikce aniden baski yapiyo cikacak zannediom..fazla da yurudugumde hemen bacak aram agrio kemikleri.. az kaldi artik..ins normal dogum olur hayirlisi ile kucagimiza aliroz bebeklerimizi
MerveGmss
Aynen canım zaman azaldıkca agrılar coğalıyor rabbim bi avazda kurtarır insallah