ElifKarata ay birebir yaşadıklarımız aynı , 6 aylik evliyken kızıma hamile kaldım ,kız olursa sen koy erkek olursa ben koyarım dedi tamam dedim anlaştık kızım oldu ben koydum ismini eşim karışmadı. Su an hamileyim 6 yıllık evliyim oğlum olacak ismini Aydın Vural koyacam diyor ne dediysem vazgeçiremedim içime hiç sinmiyor 😶