2cocukluu-annee Gamze2711 benim doktorum onerdi enfeksiyonu önlüyomus kullaniyorum.ic camasirina 1 damla
birheyecanlikizannesi Doktora sormadım ama ben gebeliğin başından beri kullanıyorum. İdrar yolu enfeksiyonu da yaşamadım henüz çok şükür belki nioli yağı etkisidir
mrsmom_ Ay bende merak ediyorum ilerliyor sanırım endişeleniyorum. Uromisin kullamdm enfeksiyona fayda etmedi galiba
Arzuanne Benim doktorum önermedi 2 gün önce çok kötü oldum idrar yolu enfeksiyonu çıktı üromisin içtim geçti dün bu gün çok hafif var napsam bilmiyorum