Selam kızlar, bu benim ikinci gebeliğim. İlkinde de bunda da şeker vardı ama diyetle halloluyor. Ve iki hamileliğimde de komplikasyonlar oldu. Plasentam erken yaşlandı bunda mesela. Dr erken doğum riskin var yatman lazım diyor. Bir de gün içinde sık sık karnımda toplanıyor bebeğim ve kasıklarıma baskı yapıyor 😞 Erken doğumdan çok korkuyorum 😢 Böyle bişey yaşayan var mı ne zaman doğum yaptınız 😞