2 hafta önce bugün gündüz saat 11:45 de çatlatma iğnesi oldum, catlama günü ertesi gün geceye denk gelıyordu catlama gününü de saymadım bir gün sonrasını sayarsam bugün 13. Gün öğlen seyrek idrarla erken gebelık testi yaptım negatif çıktı bır haftadır da regl belirtim var regl de olmadım sızce test kesin negatif mıdır yoksa iğnenin etkısının yeni geçişte sonradan pozitif olma imkanı varmıdır