Arkadaşlar bugün 15+5 günlük gebeyim doktorumuz 11+2 de bilmişti cinsiyetimizi kızımız olacakmış tam net söyledi bugün alllahım ne verirse hayırlısını güzelini verir rabbim sağlıkla kucağıma aldığı günleri de göstersin bütün hamile arkadaşlarım sizden tek ricam amin yazabilir misiniz? Çok duygusalım🥲😍🩷🩷🤲🏻🤲🏻🙏🏻🙏🏻