Tospik111 aslında açık söylemek gerekirse kesinlikle muaynelerde daha rahat olmak için bayan doktor istiyordum kardeşim medikal de çalışıyor çok iyi biri olduğunu söyleyince onun sayesinde gittim bende ama gerçekten çok iyi bı insan normalde ilk aylar alikahyada bayan doktora gitmiştim yine ama muaynelerde çok geriliyordum smdi gün sayıyorum günüm gelse de gitsem diye çok ilgili ümit hanım ve asistanı tavsiye ederim doktor arıyorsanız