Kızlar merhaba. Gebelik şekerim ve enfeksiyonum var. Birkaç haftaya (37veya38′de) doğum olacak inşallah. Şu an 36+2deyim. Uzanıp kalkınca, yürüyünce aşırı ağrım var. Özellikle de vajina bölgemde. Bunlar doğum belirtisi olabilir mi? Bebek kendiliğinden bu haftalarda doğabilir mi? İlk gebeliğim olduğu için bilmiyorum nasıl olur.