Rabiayzcgns Hanımlar hangi bezi tercih ettiniz. Prima ya eş değer bir marka öneriniz var mı? Ben çok kararsız kaldım.
Elifinannesi5454 Rabiayzcgns kızmda 3 sene molfix kullandm cok memnn kalmstm smdı hamıleym muhtemeln yıne aynısını alırm
Eminearslan Rabiayzcgns ablam 3 cocuk büyüttü evy baby ile bende onu stok yaptım sızdırma ve pişik yapmıyormuş ☺️
2kucukbebis Rabiayzcgns Ben sleepy kullanıyorum 1 seneden fazla oldu sızdırma veya pişik yaşamadık çok memnunum.
Rabiayzcgns 2kucukbebis bir kaç yerde sızdırma yapıyor diye okudum vazgeçtim ama sleepy ya da goon alıcam gibi duruyo