Edayigit 10+1deyim bende. Hic belirtim yok diyebilirim yani vardı bi haftadır yok onlarda. Kasık ağrısı falan kalmadı midem hic bulanmadı zaten. Bi tane düsügüm oldugu icin tedirginm ama sürekli bisey olmuş mudur diye
Belirtilerde kaybolunca tabi.
En son 7+5te gittim 11-12de gel dedi doktorum. Bakalım dayanabilirsem o zamana gideceğiz
2li tarama nasıl oluyor kızlar ben daha önce yaptırmadım hic. Nasip olmadı diğer bebeğimi 8de kaybettik . Kan tahlili falanda gerekiyor mu