zengooo Kizlar eutrox 25 lik kullaniyorum.gecen ay 1.18 di.bugun tok karnina verdim unuttum 2.58 cok mu yuksek.doktorada ulasamadim
MerVedatt Ayına bağlı 3 kadar çıkıyor tsh diye biliyorum bende düşürmek için o ilacın 50mg kullanıyorum korkma düzenli kullan 20 haftadayız şükür bi problem yok