Mimoza42 Eceunverkanra Zamanla atlatacağız elbet ilk başlarda zor. Çarşamba günü kürtajımı olunca günden güne daha hafifler acım. Rabbime sonsuz güvenimiz var. Bize tekrar ikram edecek en kısa zamanda sağlıklısından inşallah.
Sdfkr Gecmis olsun kizlar Allah her şeyin hayirlisini nasip etsin.sanirim ben de dusuk yapıyorum kurtaj olmam gerekecek.size dr lariniz kurtajdan sonra ne kadar sure verdi tekrar gebeligi denemek icin
Eceunverkanra Sdfkr gecmis olsun :( umarim en yakin zamanda sagliginiza kavusursunuz ve en kisa surede saglikli bir sekilde hamile kalabilirsiniz. Bana 2 ay korunman yeterli sonra tekrar baslayabilirsiniz dedi doktorum.
Sims35 Kızlar bende 3 ay önce kürtaj oldum 14 haftalık iken . Ama kürtaj sonrası kanamalarım çok uzun sürüyor ve yumurtlama dönemi kanamam geliyor başına böyle birsey gelen var mı :(( Dr laf stresten diyor ama bende hemen tekrar hamile kalabilmek istiyorum ama yumurtlama haftam kanamalı geçiyor başına böle bişi gelen var mı
Muzaffer 30 Ekim günü bende sizler gibi bir kayıp yaşadım pisikolojim biraz bencilce yeni bir gebelik olmadan daha seni mutlu etmem diyor. Cumartesi günü beta hcg yaptırdım Ve hamilelik yok dendi . Adetime daha 9 gün var . İçinden bir ses var diyor . Operasyon sonrası 28 . Gün adet oldum herşey yolunda sesi doktorum hiç korunmadım zaten . Sizce hala umut var mıdır ?