S17 Merhabalar, 22 haftalık hamileyim. Bu gece yemek yerken köftenin içinin hafif pişmemiş gibi göründüğünü fark ettim. 1 tane yemiş bulundum ama başka yemedim. Bu toxoplasma diye bir soruna neden olabilir mi bu ya da ben mi abartıyorum suan
Vandb S17 valla bende bazen aynı tereddütü yaşıyorum yıllardır hayvanlarla yaşıyorum normalde dışarıda çok yemek yerim salata et arada az pişmişte yerim 33 yaşıma kadar geçirmemişim şu 9 aydada denk gelmez inşallah 🙈
Masallinaveseda S17 siz hafta olarak çok öndeseniz olsada sizede bebegede bi zarar çünki ilk 3 ay önemli bunda
Egemoms1303 S17 yok kız bence abartmıyorsun çünkü insan ister istemez düşünüyor 😖 bende geçen mevlütte yiyordum baktım çiğ gibi yarısını yemiştim ama bi duruyor insan 😂
Minigiim-vebenn52 Bende bugün köfte yaptım fırında ızgara ayarında ama emin olamıyorum asla köfteden emin olamıyorum hiçbir zaman 😂