Hanimeller Kızlar ben 40+2 deyim bugün belimden ara ara bıçak saplanır gibi ağrı oluyor bel ağrısı doğumun başlangıcı olabiliyor mu ben şimdi her sancıyı doğum sancısı sanıyorum çünkü ilk doğumum bilmiyorum 😂
Tezgel Hanimeller benim ilk hamileliğimde belimden gelmisti sanci ilerleyen saatlerdr kasıklarim agrimisti
11-02- Hanimeller belden vurur kasıklara iner sıklığını takip edin yalancı sancı da olabilir ılık bi duş alın geçip geçmediğine bakın
LamiyaCetinkaya Hanimeller belden vuran böbrek ağrısına benzer ağrıdan bahsediyorsan aynı benim doğum sancım gibi başlıyor olabilir, dakika tut bakalım😍
Hanimeller Tezgel sol yandan vuruyor ağrı ama dayanılmaz değil böyle böbrek ağrısı gibi kasıklarımda da çok hafif var ara ara
Angela00 Doktorum da belden gelir ağrı demişti bi duş alın hzzırlığınızı yapın sancılarınız artarsa doktora gidin. Benim doktorum belden vurursa ve giderek artarsa gel demişti😊
Yamanbey Belden vurur canım ağrın agrilarınının sıklıgını ve dakıkasını takıp et baktın 5 dakikada bir oluyor bu ağrı ozaman anlamı sancın baslamıs suyun nişanın falan geldimi
Hanimeller Yamanbey yok nişan falan gelmedi ama geceden beri böyle sızıntı gibi akıntı oluyor akıntı normalde yoğun kıvamlı olur ama böyle hafif bi su geliyor ama akıntı mı suyum mu bilemiyorum
Ayseyllmz Hanimeller ben de bıçak saplanır hissiyle gittim 2 cm açıklığım vardı ilk dogumumda 😂 dakikada kaç defa oluyor bu bıçak hissi onu say sen
Hanimeller Ayseyllmz ilk başladığında hafif mi başladı benım suan hafif 1 saat önce olmuştu yine hafiften başladı ağrımaya
Yamanbey Hanimeller sancını takıp et canım benımle ılgilenen eve son ana kadar evde gecırmemı soylemıstı kızımda dayanışmışlar duruma geldıgınde hastaneye gıt dedı ben Almanya’da yasıyorum burada çok Dıkkat ederler suyunda gelse sancın yoksa gıtmenın bır anlamı yok drmıstı 2gün bekleyebilirsin
Ayseyllmz Hanimeller hafif başlar sonra daha sert vurmaya başlar böyle iki büklüm dayanması zor bı acı daha önce hiç cekmedigin bı acı yani anlarsın 😂
Haceba Hanimeller benim kızımda direk kasiklardan başlamıştı ağrı ama oğlumda önce belimden başladı sonra kasiklarima yayıldı
nanay Belden geldi benim siddetliydi kemiklerimi hissediyordum sonra kasiklarima vuruyordu doktora gittim acilma yoktu eve geldim 1 saat sonra gittim 8 cm aciklik olmus dogurdum cok sukur ilk hamileligimdi simdi 2.hamileyim ins buda kolay olur