Odininmamisi Kızlar çok fenayım daha 7+6’dayız dişle başladı şimdi de dün gece boğazlarım şişti ateşim 38.7 lerde. Hastaneye gitsem bir şey yaparlar mı bilgisi ve ya tecrübesi olan var mı? İlaç vs yazarlar mı?
Polenmom Odininmamisi çokça geçmiş olsun 💐 vitamin desteği ve yalnızca parol infüzyon yapıyorlar azda olsa toparlanmanıza fayda eder belki 🙏🏻
Odininmamisi Polenmom Çok teşekkür ederim hamilelikte daha da zor geçiyor insan telaş yapıyor bir şey olacak diye 🌸🙏
Polenmom Odininmamisi ne demek 🙏🏻 insan ilk kez başına gelince çok üzülüyor. Umarım faydasını görürsünüz ☺️
Odininmamisi Polenmom Yok diğer hamileliğimde 3. Trimesterde yine soğuk algınlığı geçirmiştim ama şimdi ilk 3 ayın içinde olunca tedirgin oldum 👀